תהליך בניית אתר אינטרנט

תהליך בניית אתר מנצח ב-7 צעדים

ניתוח עסקי

שלב הניתוח העסקי מתבצע ישירות מול הלקוח, והינו קריטי ליצירת אתר פונקציונלי, שמביא תוצאות בשטח.  בשלב זה נשמע ממך על המודל העסקי, קהלי יעד, נבצע תיאום ציפיות ונביא רעיונות לתוכן אפשרי ומבנה ראשוני של האתר.  נמצא יחד את הדבר שמייחד את העסק שלך מכל המתחרים, על מנת שנוכל להתמקד ביתרון שיש לך בשוק.

סקר קהל יעד ומתחרים

שלב זה מתבצע על ידי החברה, והממצאים הרלוונטיים יוצגו לך, הלקוח/ה. ננתח את קהלי היעד שלך לעומק ונמצא מה הלקוחות שלך מחפשים.  בנוסף, נראה מה כבר קיים בשוק, ומה המתחרים שלך מציעים.

מחקר מילות מפתח
ותכנון ראשוני של אתר

נבצע תכנון ראשוני העונה על כל הצרכים שנובעים מהניתוח העסקי והסקרים שביצענו.  התכנון הראשוני אינו עיצוב, ולא יכלול אלמנטים גרפיים, אלא יציג את הפונקציונליות והמבנה של האתר. 

תכנון זה יוצג לך בשתי אופציות, ויהיה באפשרותך לבחור ולהציע שינויים.

יצירת תוכן

יצירת תכנים של האתר כוללת כתיבת טקסטים שיווקיים לכלל העמודים של האתר, המשלבים מילות מפתח רלוונטיות והצעות ענייניות ללקוחות. בשלב זה נעזר בך להשלמת פרטים על העסק והמוצרים/השירותים שלך.  כמובן, שנשמע ממך ונבצע תיקונים והשלמות בהתאם לצורך.

עיצוב גרפי של אתר

שלב העיצוב כולל בחירת צבעים וקביעת השפה הגרפית של האתר. אם כבר יש לך לוגו מדהים לעסק, נשתמש בצבעיו. אם לא – נמצא צבעים וטיפוגרפיה מתאימים ביותר.  בשלב זה נבחר גם תמונות לאתר.  מעצב גרפי ייקח את המושכות בשלב זה, ויציג שתי חלופות לבחירה.

בניית האתר

הבנייה הטכנית תתבצע על ידי מומחה לבניית אתרים. נמליץ על הפלטפורמה המתאימה ביותר לצרכיך ונבצע את תהליך הבניה מתחילתו עד לקבלת המוצר המוגמר, שיוצג לך.  יחד נבצע שני שלבי תיקון, עד שיתקבל מוצר שעונה על צרכיך וצרכי לקוחותיך.

ספרו על העסק שלכם